Aplicatie "Bilete CTP"

Later Update:
Am fost sesizat ca aplicatia nu a fost finantata din banii CTP, opinia mea fiind gresita in legatura cu acest lucru.

In urma review-ului meu, mi s-a comunicat ca aplicatia este in curs de dezvoltare, aceasta fiind creata in doar 2 zile, asadar trebuie sa apreciem munca acestor/acestei persoane si sa incurajam initiativa sa, mai ales ca are in vizor o noua versiune a aplicatiei.
In momentul publicarii va asigura ca voi face un alt review.

Scopul meu nu a fost sa induc lumea in eroare, ci sa prezint aplicatiile utile disponibile pe GooglePlay.

Oricum, acesta este un blog si "trebuie tratat ca atare", adica aici se expun opiniile personale si nu cu scopul de a influneta citiorii in luarea deciziilor, in acelasi timp va invit sa testati aplicatia disponibila aici.